along's FotoPage

By: along danish

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 9-Oct-2008 03:47 Email | Share | | Bookmark
Jalan2 @peNang


Hari raya keempat...ke penang g kenduri sop kaween...tahniah sop.. berakhir jugak zaman bujang hang...semoga bahagia ke akhir hayat..kat sana jumpa pali+ija ngan anak dan kak nuty+hasben+anak.....






Lepas gi kenduri sop, pali+ija ajak jalan pi penang...sebab pali kata dier nak belanja nasi beriyani kapitan..tu yang ikut gak..ahaks! (pali...nanti send gambar kat kapitan noo...bleh aku upload kat sini...memang bestla nasi beriyani dier..maklumla makan pun dalam claypot..huhuhuu....) Mula2 sampai penang kami pi bukit bendera dulu..saja bawa danish naik kabel car...excited sungguh anak mama tu!!!


Thursday, 9-Oct-2008 00:13 Email | Share | | Bookmark
Pagi 1 syawal



Alhamdulillah tahun ni kami sekeluarga dapat berkumpul lagi...Lepas solat subuh berjemaah dan takbir raya kami bersiap-siap dengan baju raya...danish la orang yang paling excited...pastu bermaaf-maafanla di pagi rayer...




Yea...yea...ari raya...pagi nih mama terpaksa kejut anak mama ni bangun awal..selalunya pukul 9 baru bangun tapi hari nih 6.45pg mama dah bangunkan danish...susah gak nampaknyer anak mama nih nak bangun..tapi bila mama kata kita pakai baju raya...danish terus nak pergi mandi...tengoklah tu muka pun macam poyo jer.....huhuhuhu



Monday, 4-Aug-2008 03:14 Email | Share | | Bookmark
anakku Muhammad Danish Hariz

putih tak gigi sayer???
eiiee...apa tu mama???
cuba kira gigi adik...
View all 18 photos...
Ni la gelagat anak sulong mama...2 tahun 2 bulan.....semakin lasak...tak pandai dok diam...tapi mama terhibur dengan anak mama ni...kaula penawar duka lara...sekarang dh boleh buat kawan sembang sebab danish dah pandai cakap.....kalau panggil 'adik' mesti dier cakap 'bukan adik la...abang long...' maklumla tahun depan bakal dapat adik...insyaAllah..abang long sekarang nih fanatik betul dengan lagu dewi...ni gara2 tom tom bak la nih...terikut2 dah...pakai baju mesti nak baju yang ada butang sebab nak nyanyi lagu dewi... "dewi...belahlah dada ku....(buka butang baju..buat aksi belah dada...")...alahai anak mama......


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net